Träning

Chilli i Tazzas födelsedagspresent.... Det fungerar superbra!


Nu har vi varit och tränat i ridhus. Agility blev det för både Chilli och Tazza. De var båda på väldigt bra träningshumör trots att det var på morgonen. ;) Chilli är ju så morgontrött, fast hon sprang för fullt och gjorde allt för sin belöning! Tazza var också jätteduktig såklart. Hon håller sig så nära och gör precis det hon ska trots alla lydnadshundar (som hon inte får hälsa på) runt omkring.

Nästa vecka blir det en 2 timmars träning och då ska jag ta med buren och köra lite burlekar, agility och lite lydnad med dem båda. Jag har verkligen saknat att kunna träna såhär lite "seriöst"! Hundarna med tror jag. :)

Men några bilder blev det inte. GRR! Varför glömmer jag alltid... Har alltid fullt upp! Men det får bli lite film och bilder näsa vecka. Det var länge sedan jag filmade..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0