Träning i ridhus igen

Så idag var det träning igen. Mest agility blev det, men även en del burlekar och lite lydnad. Hade med buren och tänkte att det skulle bli ganska bra störningar. Det blev det! :)

I agilityn så gick det jättebra med båda vovvarna! Tazza fick ju såklart också köra lite. Jag filmade faktiskt också, men oj oj usch hmm... Det vet jag inte om jag kan visa här.. Haha :D Det var en lite crazy bana och det blev lite... crazy! Men äh. Det kommer nog film snart ändå. Crazy ska det ju vara! Jag tycker bara det går bättre och bättre för varje träning nu. Det var ju lite jobbigt att komma igång såhär när det är svårt att träna ute. Men det går så bra så. Båda är så snabba och ivriga att köra! Det ska verkligen bli kul att kunna köra lite ute snart. :) 

Vi hann med en hel del på två timmar och såklart så hade vi sjukt roligt hundarna och jag! Som vanligt.. Dessa tokhundar får mig alltid att skratta... :)

Den här bilden skulle egentligen vara en film... :P Attans! (Det var den bästa rundan)  

Chilli och jag står på startlinjen och hon väntar på att jag ska dra upp mina alldeles för stora byxor! Haha.


Kommentarer
Postat av: moa

sv: haha de e ju så jobbigt me ankare, speciellt om man ska gå me stavar o vill ha fart :P Dobby hatar att gå latmasken, men som tur är är han inte så stor heller. Annars hade han nog släpat hem mig;)



Tack! :D

2011-01-08 @ 19:33:50
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: moa

sv: tack för tipset, jag ska kika på den! Låter mycket intressant :D Möjligen att jag behöver lite längre brännvidd eftersom jag har mitt 50mm... hmm, svårt val :/

2011-01-08 @ 21:25:58
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0