Slask, snö och grönt!

Hundarna är ju bara tvungna att gå i ler och slaskpölarna på promenaderna.. Till och med madame CHILLI! Det känns som Tazza tar fram valpen ur Chilli.. Den senaste tiden har de lekt och busat och brottats och jagat varandra ovanligt mycket. Det är så härligt att se. Madame Chilli är verkligen värsta småbarnet nu, värsta valpen!

Jag längtar lite tills man kan börja så och plantera! Det är så gott och kul med egna grönsaker! Men jag har annars ingenting emot snön. Jag är fortfarande en vintermänniska och njuter varje dag av kylan och snön. Men jag gillar ju alla årstider och välkomnar gärna våren den med. Det ska bli så kul att kunna springa på gräsmattan igen! Men det är ju trots allt ändå bara januari, och då tycker jag det är helt rätt med snö..

Men mest av allt så längtar jag nog efter agility... Det är ju lite svårt att köra nu, men har tränat lite jaakkosvängar i stallet de senaste dagarna.. Hö hö.


Men vad roligt det är att se lite grönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0