En bra start på året

Nytt år, nya möjligheter.

Men bäst av allt > Ett nytt arkiv här på bloggen! Hurra!

Hoppas att alla djurägare har haft det lugnt. Här har det vart kolugnt. Tazza och Chilli låg och sov så sött i min säng när det smällde på för fullt. Då blir jag så lugn själv. Det är skönt att de inte blir rädda.. Jag är så tacksam för det!

Imorgon på morgonen är det träning i ridhus igen. Det blir agility, lydnad och massvis med random lek! Tänkte ta med bur kanske och köra lite burlekar med Chilli i ridhus miljö.. Man ska ju vara överallt! Chilli är bäst på burlekar. Hon vill inte lämna sin bur..!

Jag tar nog med kameran. Det behövs mer actionbilder här!

Just det, mer action!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0