Nya kameran!

Hurra! Idag kom kameran som jag väntat så länge på.
Eftersom Nikon inte kunde laga min D300 så erbjuder de mig en helt splitterny D300s, S!! D300:n passar mig helt otroligt bra och jag älskar den kära kameran, så en D300 med filmfunktion (D300s) är ju bara för bra för att vara sant. Huvudsaken att göra blir ju såklart foto, fast att man kan filma lite (i HD dessutom!) skadar ju inte ett dugg.. =)
 

Och här är ett litet litet snabbt klipp som jag trixade ihop på lilla söta Tazza som vilar efter ett träningspass.

Hon är så söt med huvudet på min kudde, söta lilla Tazza..


Vette fasen varför det blev en svart ram runt omkring.. Måste väl lära mig att redigera igen... :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0