Nu försvinner jag...

... Till Tyskland!

Hoppas allt går bra nu bara, båt och bilresan och allt. Uschja. Båt.. fy fy fy.

Ska försöka filma (och kanske fota) lite intressanta ekipage.. Typ Silvia Trkman med bergern La och border collien Bu och Susan Garrett med BC:sarna Encore och Feature.. Åh, och så Schapendoesen såklart!

Jag längtar så, fast jag är livrädd.. Inför båtresan och allt nytt.. Gillar inte nya grejer. Och så kommer jag sakna Chilli och Tazza så mycket, usch. Vill inte vara utan dem en dag. =(

Men nu ska vi ha kul! Ja! Det är ju faktiskt VM!


Ja, men, nu måste jag packa och duscha. Det blir tidigt imorgon..


Ses och hörs när jag kommer hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0