Mer bilder

Nu funkar internet igen. Varje gång det regnar, åskar eller bara blåser lite så lägger mitt internet av... :]


Meya & Tazza (med vattenskålen) i gräset

Ingen slalom blev det där inte.. :)

Äpplen är ju bara för kul! :)


Men den där vattenskålen var ännu roligare..

Den skulle såklart inte bara drickas ur...

"MIN BARA MIN! :D"



"Oh no! Gamlingarna omringar mig!"

"Bäst att springa!!!"

Rakt in i lovisa såklart.... :)

Tazza tog skålen..


Tazza ville ha den för sig själv...

"Där här ska bitas sönder..."



Hopp!

En nöjd Chilli igen.

Tazza blir förföljd...

Meya hittade en ny leksak!

*Namnnam! Tuggtugg! Gnagignag!*



Tjoho, leksags igen!


Chillar... Ja tro det eller ej, sen kopplade de faktiskt av allihopa. Typ, en stund iallafall.





Godis!


Chilli: När jag sitter fint får jag alltid något....

Sitter fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0