Lycka!

Idag var jag nog med om det största som någonsin hänt mellan mig och Tazza i vår träning tillsammans..! Det är en känsla som jag fått som jag bara inte kan förklara med ord här i bloggen. Det är för stort! Jag har suttit i timmar nu och skrivit och skrivit.. Jag har nu lagt över all text i ett word-dokument som jag kanske någon dag lägger upp här ändå.. Fast just nu så bara kan jag inte.. Ingen skulle förstå för det går verkligen inte att förklara med ord...! :D

Min lilla Tazza. Vad jag är stolt över henne! Idag har hon verkligen visat mig vem hon är och vad hon kan! Hon är bara helt klart den bästa valpen och jag är idag världens stoltaste matte!

Nu, idag, har jag fått reda på vad min Tazza har att ge.. Idag har vi lyckats! :D

(eller egentligen igår, eftersom klockan är över 12. Har ju somsagt suttit och skrivit i timmar...)


Nedrans mig som blir alldeles för kreativ mitt i natten!! Dumma, dumma rutin!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0