Excellence In Weave Pole Training

Åh jag är så stolt över Chillis slalom nu! Hennes ingångar är verkligen helt suveräna nu för tiden.. Det har tagit tid dock, mycket tid, men det var värt det, för slalom är en utav hennes favoriter idag och hon är så snabb. :)

... Men när jag börjar träna med Tazza så blir det andra metoder...! Nämligen Susan Garretts 2x2 metod. Jag tror den skulle passa min Tazza alldeles perfekt. Hon är så snabb och framåtviljan vill jag inte förstöra genom samma metod jag kört med Chilli. Jag har verkligen en känsla av att just 2x2 passar Tazza perfekt... Tänkte köra igång med detta till våren, då jag förhoppningsvis också skaffat DVD:n. Tills dess blir det handling utan hinder och bara allmän träning och lydnad + en massa, massa, massa tunnel träning! :D


Snyggt slalom, eh? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0