Tazzabilder & dagen.

Sitter och lägger upp mer bilder i galleriet nu och hittade dessa.... galna bilder på bebis Tazza... !







Idag var vi iväg och vandrade igen. Jag, mammsen, pappsen och hundarna. Tyvärr glömde jag minneskortet till kameran så det blev inga bilder som jag hade planerat. Jag brukar inte vara den typen som glömmer kameragrejer.. Det har nog bara hänt en gång förr... :(

Det var hur som helst en jättetrevlig runda. 7 km lång i kuperad terräng. Och det var så vackert! Man kunde verkligen inte tro att det var Småland.. Och så låg det bara precis här i närheten också. Det kändes som man var... längre upp i Sverige. Mycket härlig och rolig känsla! Det var inte en enda människa där och inte ett enda hus heller. Så vi kunde ha hundarna lösa hela vägen. :)

Och det var alldeles knäpptyst också. Man hörde bara sina egna fotsteg och hundarna som tuffar(travar) och rusar(galopperar) fram och tillbaka. Jag älskar när det är så. Och jag älskar att ta mig fram bara med hjälp av benen! Och jag kan aldrig få nog av vacker natur! ♥

Att vandra runt i naturen är helt klart något av det bästa jag vet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0