Mer bilder







Ledsen Chilli förstår inte varför jag hela tiden hamnade så långt efter (stannade och fotade lite hela tiden). Stackars vallhund!

Trassel









Tazza tränar bergsget-övningen på stubbar. Alla frya tassar på, då gäller det att ha kroppskontroll!

Blöt Chilli med halva skogen i pälsen...

"Godis?"

"Seriöst, ge mig godis?!"

Tazza vill med ha godis!

Fast till skillnad från Chilli så vet Tazza att godis inte är gratis.. *Give me five???*

Dagens bästa bild helt klart! Tazza tigger och Yas kommer hoppande.. :)

Yas smyger.... Men vad vill han... ?

AAAAHHhh!!! Crazy-bild-nr-1 för dagen.

Så hittade vi något fult kalhygge där vi stannade och fikade..

Ledsna schappar...? Chilli ser sorgligast ut. Yas ser lite fundersam ut och Tazza vill inte vara med alls..

Så kom vi ut ur skogen och möttes av en mycket vacker sjö.



Yas skulle såklart bada.

Tazza och Chilli tyckte att den där blöta jobbiga varelsen kunde stanna i vattnet.


Yas, Chilli och Tazza.



Efter en lyckad dag åkte vi sen hem. Jag var tacksam över att jag hade regnkläder på mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0