Hemsidan..

Nej nu måste jag börja ta tag i hemsidan på allvar igen. Saker måste ju komma upp någon gång!

Som ni kanske märker så börjar jag lägga upp lite bilder i galleriet under "foto". Det är mycket som ska dit.. Men jag tar lite i taget. :)

Annars ska jag försöka fixa lite recensioner, typ leksaker, filmer, skriva klart bland böckerna, övrigt, godis, ja allt där.

Sen måste jag lägga upp iallafall ett litet recept. Lägg märke till att det nu inte bara är hundrecept, utan även recept till husse & matte också. Där tänkte jag dela med mig utav det allra godaste och vegetariska ni någonsin smakat/drömt om... Tja, om ni har samma smak som mig då.. Jag lever i princip på broccoli, svamp och tomater. :) Fast det blir mer än bara det, jag lovar.

Mer agilitybilder ska också upp, ifrån schapendoesspecialen. Jag är för seg alltså. Men det är så sjukt mycket bilder och de flesta blev jag så missnöjd med att jag nästan inte vill lägga upp något alls. Fast jag får göra det ändå. Det måste komma upp. Bilderna duger, fast jag är inte nöjd med dem..

Och så måste jag lägga till lite länkar bland länkarna också!

Sen ska Tazza få sin information också! Och jag också för den delen. Hm. Det är så jobbigt att skriva om sig själv bara..
Fast Tazzas har jag faktiskt medvetet väntat med eftersom jag känner att jag hela tiden lär mig något nytt om henne och lär fortfarande känna henne. :) Jag är nog personen i världen som känner henne bäst, fast det finns fortfarande så mycket jag har att lära från min lilla vän Tazza.. =)

Uh, ja sen ska ju hela Schapendoes infon skrivas också! Och så tänkte jag fråga runt i hela schappe världen ifall jag kan låna bilder ifrån här och där. Det blir ett stort projekt känns det som. Så det kommer nog tyvärr inte på ett tag. Sen har jag ju fått låna en superbra schapendoes bok (på holländska) av snälla Annette som det står all möjlig historia och info i. Den verkar helt sjukt bra och jag hade tänkt scanna in hela boken + bilderna och sen försöka översätta. Det kan bli riktigt riktigt jobbigt känner jag och jag har inte ens tid för allt detta och seriöst, vart får man tag på en sån här grej där det läser in text till ett word dokument!?


~ Idag var det förresten agilityträning! ~

Och det gick.... sådär. Jag har blivit så flummig i min handling att jag visar fel hinder, chilli springer bakom ryggen på mig för jag visar... helt fel! Fast ihop med att jag har blivit "oseriösare" så har jag faktiskt roligare än någonsin, för jag skrattar så mycket när det blir fel... :) Det är så tokigt. Kontakfälten är jag superseriös med, fast när jag bara springer runt och pekar på hinder så blir det knäppt. Bakombyten går inte alls längre! (det som vi var bäst på innan!?) Av någon anledning! Framförbyten funkar inte heller för jag bara flummar runt och ser antagligen helt vilsen ut. Haha. Jag hade tänkt prova att filma på träningen idag, fast tur var väl det att jag inte gjorde det... Haha, ni skulle ha sett när jag ramlade över en tunnel.. Hahahaha, klumpeduns Lovisa! Det är faktiskt andra gången någonsin som jag springer rätt in i en tunnel. Inte in, men på, och snubblar över hela. Tur att Chilli aldrig är inne i tunnlarna när jag yrar runt och försöker "handla".. Hahahaha! :P

Men somsagt, jag har ju bara så roligt, Chilli också! Vi har så kul ihop och jag lovar, om hundar kunde skratta så skulle hon asgarva åt mig idag i pincip hela banan. Hon älskar när jag är förvirrad! Vad tokiga vi är..

Godnatt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0