Nu kör vi!

Nu är jag bättre igen! Inte frisk, inte helt frisk iallafall, men jag är mycket bättre! Och jag har haft så mycket planer och fått så många idéer. När överkreativa personer som jag själv tvingas ligga nerbäddade (i mitt fall 2 veckor) så blir man tokig av rastlöshet! Sen blir man ledsen.. För man kan inte göra någonting...

Men nu är jag äntligen tillbaka! Och som ni ser.. Så har jag gjort om lite här. Jag har nämligen funderat och känt att jag faktiskt inte riktigt har tid eller ork att fixa med en hel hemsida. Sidan som jag bara precis hade börjat med, Schapparna.se. Det kändes som om hela det projektet åt upp mig innifrån och jag fick aldrig någon ro för det blev aldrig bra! Där har vi nackdelen av att vara perfektionist.. Jag kan aldrig bli nöjd. Aldrig, aldrig och aldrig...

Så tyvärr kommer jag inte att fortsätta med Schapparna.se. Men däremot, så tänkte jag flytta typ hela Schapparna.se hit, till bloggen. Så det kommer finnas lite kul här ändå. Men roligast är väl bloggen ändå, eller? Och det får inte bli för jobbigt för mig. För jag måste få lite ro nu.. Vi får se hur det blir! 

Tänkte försöka fixa hit domännamnet Schapparna.se till bloggen.

Men tills dess så ska jag försöka hålla mig till mitt motto: Mer bilder & mindre skitsnack!

Jag har blivit så himla social på senaste tiden..?! Innan var det bara bilder i bloggen och jag skrev sällan ens en rad. Jag kände verkligen inte för att dela med mig av något i text. Men idag. Skriver jag faktiskt. Tänka sig..

När jag blir lite friskare och kan gå utomhus utan att hosta ihjäl mig så ska jag ta lite fina bilder på schapparna i snön! Jag är så glad över snön! Och det är inte överstämmning, längre...

Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0