Hemma!

Åh det är kul att vara borta, men åh vad skönt det är att vara hemma igen ändå. :)

Vi har ju varit uppe i Mjölby på valputställning! Tazza var med och hon blev BIR med HP och sen blev hon BIG-2 också! Så roligt! Jag är så stolt över henne! Hon skötte sig helt fantastiskt hela helgen! Jag är verkligen en jättestolt och lycklig matte nu. Hon är så bra på allt hon gör. ♥ !

Men just nu är jag jääääätte trött. Kom hem nu för ett tag sedan och jag är helt slut..! Och hundarna, de är helt slutkörda de med! De sov som stockar hela vägen hem. :)

Tänkte försöka ta lite bilder imorgon med Tazza med sina tre fina rosetter!

Hon är så himla söt och go och glad!


Men här har vi kritiken hon fick förresten!

"Feminin bra prop. Feminint huvud. Bra överlinje. Bra vinklar fram o bak. Korrekt front. Harmoniska sunda rörelser. Mkt välskött"

MYCKET VÄLSKÖTT!!!! ♥ :O

Jag tror jag dör av lycka! Inte för att jag vet vad exakt han menade med det, men jag antar att han menar pälsvården! Och den har vi slitit med vill jag lova. :)


Bilder och resten kommer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0