Åh nej, det har hänt igen....

!!! När jag satt och skrev senaste inlägget så tittade jag ut och såg något vitt på golvet. Toarull tänkte jag. Det får bara inte vara sant! Men det var det. Det är vitt överallt...... :(

Och nu när jag laddade över bilderna från kameran, gissa vart tjuven var då? Jo, i badrummet! I mörkret! Alldeles ensam och hade antagligen planer på att ta en till......

Tjuv och tjuv, en tjuv skulle nog inte sno toarullar. Hon är snarare en kleptoman...

"En person (eller hund :p) som lider av denna störning är besatt av att stjäla, ofta saker utan eller av lågt värde, till exempel pennor, dekorationer och liknande (toarullar!!). De är ofta omedvetna om vad de gör tills de senare upptäcker vad de gjort."

från wikipedia.


Tazza min älskling... varför? :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0