Öland

Imorgon åker jag, mamma och hundarna till sommarstugan på Öland för någon dag. Yas och hans matte ska också med! Skoj! De kommer säkert bada som galningar våra vovvar... speciellt Yas. Han bara ÄLSKAR vatten av alla slag. Får se om han lyckas lura i Tazza och Chilli, annars får väl jag hoppa i också... Det brukar sluta så..
Chilli gillar vanligtvis inte jätteglad för att bada, men om man själv hoppar i så kan hon bara inte sitta kvar på stranden, utan måste i hon med.

Här är lite bilder jag tog i juli 2008, för 2 år sedan alltså... Tiden går fort!

CRAZY Chilli i full fart på stranden!



Jag och Chilli joggar på stranden. Mamma smygfotade oss!

Ölandstok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0