Kennelträffen

Hej!

Jag bara måste ju ta och berätta lite om kennelträffen som vi var på i lördags, mamma, jag och hundarna uppe i Vadstena hos kennel Chappers! Det var så många vackra schappar där och det är verkligen någonting speciellt med denna rasen alltså. De talar samma språk helt enkelt :)
Det var en till från Tazzas kull där, Dixie! En sån sötnos! Hade jag fått, så hade jag tagit med henne hem! ^^
Även Chilli som inte är någon Chapper trivdes in så bra ihop med alla schappar även nu när hon är lite.. inte sig själv :P. Hon var så ovanligt lugn så.

Somsagt så har jag ju ingen kamera för tillfället, fast snälla Annette har låtit mig få lägga upp ett par bilder här som hon tog.

Jag känner mig handikappad utan min kamera!

Här kommer hursomhelst lite bilder som togs! Fler finns att se på www.Chappers.se :)

Tipsrunda! Har för mig att jag och mamma kom trea! Woho, där ser man :)


Tazza provar på valp agility, och klarar tunneln galant! ♥ (med lite hjälp)

Här går det undan!


En mycket stolt Lovisa med en mycket duktig Tazza på bordet!

Chillis tur att visa hur det ska gå till ;)

En av Chillis favoriter, slalom! Här skuttar hon så glatt mellan pinnarna. Ser roligt ut med all päls! hihi

Bordet! Först hoppade hon i full fart ÖVER hela bordet... Lilla chillan, hon trodde det var långhoppet! :D

Mamma tränar att stå fint med Tazza

Chilli... :p

Tazza och jag på prispallen! Vi vann Chappers inkallnings tävlingen! :D

Där nere är tunneln vi vann! Både Chilli och Tazza älskar den! :D

Hela gänget! :) Massa schappar!

Stå fint Tazza.

Snygging!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0