Mys & lek på gräsmattan

Snön är i princip helt borta. Det känns som jag är den enda i hela Sverige som saknar den och som inte har klagat det minsta på snön. Jag älskar snö, det är min naturliga miljö helt enkelt. Jag älskar att gå runt i mina vinterkläder och ingen kan klaga på mig för att jag har mössa på mig. Jag gillar inte värme.. inte alls. 10 plus grader funkar, men inte mer tack. Fast jo visst, okej, det är väl lite kul då nu när man kan börja hålla på i trädgården. Det är så mycket att göra i trädgården nu under våren. Det är ju kul. :)

Fast jag saknar det vita landskapet.. Förhoppningsvis kommer det lika mycket snö nästa vinter.


Vem där? Undrar Tazza och sneglar fram bakom Chilli.

Ge mig lövet matte, snälla!





Men Chilli lilla vännen, ser du något? Fy på Tazza som sliter av dina toffsar hela tiden :P

Chilli blir helt mossig efter allt bus! >_<


Tazza tittar på fåglarna i trädet. Åh, jag önskar att jag hade stått lite bättre här så jag hade fått en bild helt från sidan. Här står hon ju supersnyggt!

Chilli chillar

Tazza tassar omkring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0