Film

Jaha, då var det dags igen!

Jag måste säga att jag verkligen har börjat gilla detta med film och redigering. :p Jag har nästan lagt kameran på hyllan! Nej nej, det kommer jag nog aldrig. ^^ Men jisses vad kul det är med film, hundarna, musik och alltihopa tillsammans.

Och som jag skrev i beskrivningen på youtube så tycker jag att denna låten passar dessa två så otroligt bra. Jag är också ett enormt fan av Spirit, filmen där låten är känd ifrån :) Det är såklart Bryan Adams med Here I am, Spirit versionen.


Jag lovar att jag ska fixa en trick film snart där jag visar upp lite coola trick. Jag håller för tillfället på att lära Chilli att halta på ena frambenet och att hoppa upp i famnen. När hon kan det och lite annat så ska jag minsann visa er! ;D

Sen får jag såklart visa upp Tazza också. :) Hon är helt klockren på sitt och ligg nu och idag började jag lite smått med att lära henne snurra runt. ^^ Men jag övertränar inte direkt. Jag har mest bara kul med henne och vänjer henne vid klickljudet och att klicket betyder att hon får godis. Hon är så smart så! Det är helt otroligt hur snabbt schapendoesar lär sig. Ja, border collies kan slänga sig i väggen, för nu är den nya super rasen här :) Och den är här för att stanna.

(Och nej nej nej jag har ingenting emot border collies, de är underbara hundar! (Jag har själv alltid velat ha en.) Men schappar är också underbara hundar! Det är den informationen jag försöker få ut ^^)


Inga missförstånd här inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0