Drömbild..

Njae jag brukar aldrig ha några speciella drömbilder. Jag fotar det jag kommer över, eller det som kommer till mig. Att planera, ställa upp saker och göra fint i ordning för en speciell bild är jag icke bra på.. Jag brukar inte drömma om den perfekta bilden.

Men det finns en bild för tillfället som jag bara önskar att jag kunde få till. Jag önskar det så väldigt mycket. Jag vet precis hur den ska se ut men.. Jag kan inte få till det. Hur mycket jag än sitter redo med kameran så funkar det inte, det går inte. Det är så svårt..

Jag hade inte tänkt avslöja vad det är för bild som jag bara inte kan få till än. Jag får ta och lägga upp bilden här först och skriva att det här, ja det här, mina vänner, är min drömbild! Tänk att jag lyckades till slut..

(Nu får vi bara hoppas att jag lyckas..)

Det kan få ta en dag eller 10 år. Jag tänker inte avslöja i förväg, jag ska lyckas..

.. Men först ska jag sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0