Trista nyheter & en minifilm

Jag har idag fått höra det hemskaste om kameran. Den kommer att bli kvar hos Nikon för en längre tid...

Jag blir så deprimerad av tanken! Jag trodde inte det skulle ta så lång tid att fixa ett vitbalansfel...

Jag överlever INTE en månad till utan kamera. Så är det bara. :'(

Om jag måste så tänker jag råna en affär för att få tag på en kamera!
(Okej okej, nej, jag tänker inte råna något... Men jag kommer ligga utanför affären och gråta....)

:'''((

Åååh.. Separationsångest! Jag saknar min D300!



Här kommer dock något mycket upppiggande! Tazza är så duktig på att hämta tillbaka saker! Nu skulle man bara byta ut bollen mot en frisbee så har jag snart en frisbee schappe! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0