Blått och en massa skitsnack

Sidan har blivit blå, och bilderna från Öland har hamnat som header.

Och nu är klockan tre...

Tyvärr så är jag alltid sånhär. När jag har mycket bilder och grejer eller gör filmer och hemsidor så gör jag dem alltid vid denna tiden.. Alltid!
Min hjärna funkar som allra bäst på natten, när det är tyst och alla sover. Då kan jag tänka klart och det finns inga störningar.. Kreativiteten är på topp vid den här tiden..

Random bild från arkivet, jag gillar inte bildlösa inlägg.

Eller den är nog inte så random ändå. För om jag en dag ska ha en annan ras än Schapendoes så får det bannemig bli en Mudi (se bild), Berger des pyrénées (à face rase eller à poil long spelar ingen roll, båda är underbara), Puli eller Pumi... Åh jag skulle kunna hålla på föralltid...


Dogs are not our whole life, but they make our lives whole..


Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0