Photoshoot i ladan



Idag har jag tagit lite juliga bilder på Chilli, Tazza och Yas. De har alla skött sig mycket bättre än vad jag förväntat! Jag trodde det skulle bli kaos och att ingen tomteluva skulle lämna ladan levande.. Men det gick så bra så bra så! Egentligen hade jag tänkt att vi skulle ta bilderna ute, men det vill ju inte sluta snöa och jag vill gärna inte snöa ner och förstöra kameran. Men ladan blev ett riktigt bra ställe ändå. Hö känns väldigt juligt på något sätt. Typ.

Duktiga schappar! :) Och här kommer världens bildbomb..


Chilli lite tjurig?










Chilli vill ha godis i sin julstrumpa i år!

Hihi, världens sötaste trio! Och kolla, Stjärngosse-Yas!!

Tazza redo för släppordet... Hon stod och ryckte som en het agilityhund gör vid startlinjen!

Och den här bilden bara älskar jag. Min lilla stjärna..


En bild på släktingarna :)

Tazza med sin tomteluva upp och ner!




Noll syn, men glad ändå? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0