Konstigheter & Tomtar ...

Alltså.. De senaste dagarna har Tazza haft lite konstigheter för sig. Hon beter sig som en katt! Hon klättrar upp på soffan och går runt uppe vid huvudet på en och lägger sig där. Knasboll! Fast det är lite mysigt att ha henne där, som kudde :)

Men annars... Så tränar vi på för fullt. Det går så bra så. Just nu håller jag på med ett minitrick också. I helgen tänkte jag ta lite julporträtt nämligen. Så jag tränar dem nu att ha tomteluva på sig och att ha kvar den, typ.

Fast jag firar ju inte ens jul. Jul, födelsedagar och allt det här stör ihjäl mig. Det är bara alldeles för överskattat. Men det är lite kul med och tomtar och allt det här, det där som man kan ta fina kort på! Annars är allt annat bara skitjobbigt.

Men ni anar inte vad söta Chilli och Tazza är i sina tomteluvor! Och en sak som jag inte kan förstå heller är att Tazza faktiskt inte försöker slita av sig sin (eller Chillis) och döda dem eller något. Hon sitter blixtstilla med den kvar på huvudet. Det är ju det vi tränar på. Hon är en naturbegåvning! Får se hur bilderna blir... Om hon kan sitta stilla då också...


Snart fyller Tazza 1 år! Den 23 December! Här är hon som liten baby-bebis! ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0