Hurra!

Såg på Youtube att en av mina favorit hundtränare, Emily Larlham från USA, ska komma och ha kurs/föredrag här i Sverige! Wow! Vet tyvärr inte mer än så. Har skickat ett mail till henne och frågat om datum, vart i Sverige osv. Hon är den (kanske, antagligen) mest kända klickertränaren på Youtube och har massvis med gratis filmer om hur man lär in vissa tricks, lär bort oönskade beteenden och mycket mycket mera!

Jag rekommenderar alla hundmänniskor att kolla in hennes filmer.

http://www.youtube.com/user/kikopup

Jag skulle inte vilja missa detta för allt i världen! Hoppas det är sant att hon verkligen kommer. Då bokar jag in Chilli, Tazza och mig direkt.

Här är hennes egen introduktion om sig själv och sina hundar.
 


Kommentarer
Postat av: moa

På forumet hundar.ifokus.se så var det en som skulle få henne till sverige, men det blev aldrig tillräckligt många intresserade :( de va synd, hoppas hon kommer nu! hör gärna av dig om du får reda på nåt mer ;)

2011-01-08 @ 19:32:20
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0