Fixat lite..

... Med bloggen.

Så, nu har jag lagt till Tazzas och Chillis sidor här! Där tänkte jag skriva lite kort om de båda och lägga lite bilder och sånt. Det blir bra tycker jag.

Och idag har jag faktiskt tagit lite bilder på hundarna i snön. Herregud vad mycket snö det är! Man drunknar ju! Tazza är helt överlycklig, hon älskar snön, precis som jag! Det är så kul att se henne skutta runt som ett rådjur i den djupa snön! Vad kul hon har!

Chilli går bara ut i snön om jag går ut. Då följer hon med. Fast egentligen så vill hon inte blöta ner sig eller smutsa ner sig. Hon är ju (till skillnad från crazy Tazza) en riktig lady! Vi brukar kalla henne Madame Chilli här hemma. Hon ska jämt ha det bästa och finaste! Fast det är så roligt.. Chilli har ju också sina galna egenskaper... För när Chilli är crazy så är hon CRAZY!

Det är så roligt med hundar!


Och det ÄGER att vara frisk igen! TJOHO!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0