1 helt år!

Gisse vem som fyller 1 år imorgon...... ? Jo, min lilla Tazza!
Min lilla valp då, jag kommer alltid kalla henne valp!

Och så ska jag fira Chilli lite ordentligt också, eftersom jag låg och var sjuk den 29 November på Chillis 5 års dag... :( Så jag firar dem båda imorgon.. :)

Och... Ssscch, Psssst! Jag har en liten hemlighet.... Det är såhär att... Jag har köpt en liten sak till Tazza också.. Men säg inget till henne för guds skull! Det är en hemlis... Och ni får se det sen.. :) Jag beställde bara ett till och börja med, fast Chilli ska också få ett såklart. Chilli är bara så himla svår att mäta! Hon är aldrig lika lång om man mäter om flera gånger, konstigt! Så ifall det passar Tazza så får Chilli ett likadant eller en storlek mindre/större. :) Jag är lite smart! Det är ju dyra grejer detta! Men nu har jag avslöjat för mycket! Oooups..

Somsagt.. Hemlis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0