Tänka sig att historia kan beröra så..

Nu är Chillis historia publicerad.

Jag har länge velat dela med mig av våran lilla bakgrund ihop, Chillis och min. Tyvärr så har jag en tendens att skriva alldeles för personligt och nästan lite... småtöntigt när jag skriver om hundarna eller bara berättar något om dem.

Jag sitter och blir lite tårögd varje gång jag läser igenom texten. Att sitta och verkligen skriva ner allt väcker en massa känslor och man börjar minnas så mycket.. Det är så mycket mer som jag hade velat ha med, fast det går såklart inte.

Har också redan börjat på Tazzas historia, fast där snyftar jag inte, inte ett dugg. I Tazzas och min bakgrund finns inga motgångar eller liknande. Vi har haft en så bra start. Allt är byggt på ren lycka, och så ska det fortsätta!


Älskade Tazza. ♥ Älskade Chilli.
Vad hade jag gjort idag utan dem? Vem hade jag varit idag utan dem?

Jag är så lycklig som har de två bästa av de bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0