Hej hå.

Har fullt upp just nu, tänkte bara säga det.

Förresten så kommer jag göra en massa ändringar här på Chilaili.se + en helt ny hemsida också! Chilaili.se ska bara vara min "fotosida" i framtiden och sen ska jag ha en helt egen sida till hundarna där bloggen och en massa andra (och NYA) hundrelaterade grejer kommer finnas! :)

Har suttit och skissat och skrivit som en galning de senaste dagarna på hur sidan ska bli. Nu på måndag så kommer jag äntligen att få en ordentlig dator så att jag kan börja greja med allt detta! Tack kära storebror för att jag får din gamla dator. Det är så snällt av dig att du bryr dig och tar dig tid åt att hjälpa mig med alla mina datorproblem! Kram på dig Lukas! Kom hem snart, vi saknar dig!





Hursomhelst. Ska snart lägga upp resten av agilitybilderna också, det är en maaaassa kvar ifall allt ska upp...

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0