=(

Blev klar med bildspelet och lade upp det på youtube, men precis när jag skulle lägga filmen här på bloggen så såg jag att de hade tagit bort ljudet på den.

Nedrans också! Jag som väljer musik till mina filmer så omsorgsfullt.. ='(
Men jag förstår dem, såklart. Det är ju jag som är den olagliga här. Lite sorgligt är det.

Nåväl, jag lägger iallafall upp filmen på hemsidan under övrigt som vanligt. Då vart det problemet löst. :) Hoppas bara inte någon musik copyright spion hittar dit och tar bort alla filmer därifrån och polisanmäler mig. Jaja, då får jag väl ta mitt straff.

Men inte idag! För nu ska jag kolla så att filmen funkar, kolla in där sen!

www.Chilaili.se


Tazza bland krokusarna idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0