Agility

På söndag åker jag och fotar agilitytävling i Nybro. Jag har egentligen bara fotat agility en gång förut och jag kan lova att det var kul! Man får verkligen vara med eftersom det går jäkligt snabbt och svårt som tusan att hinna fokusera. Det är en riktig utmaning.

Jag funderar på ifall jag ska ha med hundarna eller inte. Eftersom detta är en stor tävling så kommer det antagligen vara väldigt rörigt och mycket hundar. Det kan ju i och för sig bara vara bra miljöträning för dem båda. Fast jag vet inte riktigt.. Det känns som det kan bli lite kaotiskt och traumatiskt.. Sen hade jag ju tänkt vara där i princip hela dagen, den kanske blir för mycket. Somsagt, vi får se. Jag ska tänka på det.

Här är några gamla bilder som finns med på hemsidan redan fast jag lägger upp dem här ändå för jag gillar inte inlägg med bara text. =) Vilken konstig mening... Men jag orkar inte vara språkpolis idag.














Ser jag en schappe där så knäpper jag nog extra många bilder på den och hejjar nog lite också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0