Agility dag

Hoj.

Nu har jag varit och fotat agility igen. Det var riktigt trevligt att titta på som vanligt. vädret var dock inte det bästa agility fotovädret idag. Det var molnigt, grått och mörk och jag hade i princip ISO 2000 hela dagen. Tur att man har en d300 som klarar det finfint. Hade hoppats på solsken för att få de där färgglada action bilderna, men vi får se vad det blir av dem jag fick..

Efteråt så åkte vi iväg med vovvsingarna till brukshundsklubben och tränade lite med Chilli. Jag fick tvinga mamma att springa med Chilli så att jag för en gångs skull kunde få lite vettiga bilder på henne i action. Det blev lite hopp och slalombilder. Trevligt. =)

Jag lägger upp lite av bilderna här på bloggen, men de flesta hamnar nog direkt i ett album på hemsidan.

Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0