Lite bilder


Lady


Mitt inne i fotandet så kände jag en liten buff i ryggen. Där stod en glad liten nyfiken vovve som undrade vad jag höll på med. Hon har roat sig nu med att springa runt och "retat" hästarna. :P






Lady ser ut som ett frågetecken?


Det här blev nog egentligen den enda "vettiga" bilden som jag kan lägga upp på Bona. Men det var så konstigt väder idag nu på morgonen och det är svårt att få till svarta föremål då. Det blir gärna brusigt osv. :/ :P


Här byggs det paddock! Vi tror den blir klar till nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Emelie T

Fina pics på hästarna. Vilket objektiv hade du? Är det tänkt att ni ska betäcka Lady o Bona till våren? :)

2009-01-11 @ 16:05:52
URL: http://emtfoto.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0