Stackars bonni

Usch nu är det såhär att stackars Bona har blivit halt. Hon har en stor bula på höger framben och vi ska iväg och röntga den nu i veckan. Eller ja vi hoppas att vi lyckas få en tid för det. Veterinären var här idag och det syntes tydligt att hon haltade. Det är så hemskt, jag vill verkligen inte se henne ha ont. Det värsta jag vet i hela världen är att se djur som lider.

Det finns helt seriöst inget värre.


Jag vill att hon ska bli bra nu. Jag vill se henne lycklig och frisk igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw, stackar Bona. Hur går det med Saga? Är hon hemma hos er nu eller? :)

2009-04-22 @ 20:55:53
URL: http://thoressons.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SV: Det går tyvärr inte att kommentera i din blogg så jag får svara här. Jag vet inte om det min dator som krånglar kanske. Nåväl.



Åh jo lilla Saga går det så bra med så, fast hon är ifs inte så värst liten nu längre.. Vi tar faktiskt hem henne till helgen, (hoppas vi). Om allting går som planerat så kommer hon finnas här då. :)

2009-04-23 @ 00:48:28
URL: http://lollsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0