Vi kanske får räkna med det värsta ..

Just nu är Saga nere i skåne och opereras. Den har hållit på i ungefär 2 timmar nu och vi väntar på besked, ett telefonsamtal. Det är riktigt tyst och deppig stämning här hemma.

Jag har hopp kvar. Hon kämpar för sitt liv och jag håller alla tummarna jag har för henne.

Mitt hjärta kommer stanna när vi får det telefonsamtalet vi väntar på..

usch

jag vill inte

är så rädd för vad de kommer säga..

vill inte veta

jag dör.


Bilden är på mig och Saga när hon bara va några dagar gammal och sov i mitt knä <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack. Ja, han var fin min "lilla" häst.

Ser att du har en på djursjukhuset. Jag håller tummarna för att allt ska gå bra! Så himla jobbigt sådant där.

2008-12-03 @ 23:11:32
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Erika

Fina Saga! Kämpa på!

2008-12-04 @ 20:19:18
URL: http://thoressons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0